Przejdź do treści

Reklamacje / Zwrot / Wymiana

  1. Wszystkie towary zakupione w naszym sklepie posiadają gwarancję i podlegają wymianie, jeśli posiadają wady fabryczne, lub zostały uszkodzone mechanicznie podczas transportu.
  2. Niezwłocznie po wykryciu wady prosimy o informację i kontakt z firmą Firefactory w celu ustalenia sposobu wymiany produktu na wolny od wad, i odesłanie towaru wraz z dowodem zakupu z nim otrzymanym. Informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do naszej firmy za pobraniem. Wszystkie koszty związane z odesłaniem do nas reklamacji zostaną Państwu zwrócone po otrzymaniu przesyłki i uwzględnieniu reklamacji.
  3. Produkt zostanie wymieniony na pełnowartościowy, a jeśli nie będzie to możliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), zaoferujemy do wyboru inne dostępne produkty, lub zwrócimy Państwu pieniądze.
CLOSE
CLOSE